Як виправити оголошення, які порушують правила

Google публікує перекладені версії статей Довідкового центру. Ці версії не змінюють зміст правил. Застосовуючи правила, ми послуговуємось англомовною версією, яка є офіційною. Щоб переглянути цю статтю іншою мовою, скористайтеся спадним меню внизу сторінки.

Якщо ваше оголошення порушує правила, потрібно переглянути їх і виправити порушення, щоб відновити показ. Після виправлення оголошення ми перевіримо його й запустимо показ, якщо воно відповідає правилам. Зверніть увагу, що тривалість обмежень за відповідними правилами є постійною, а територіальне обмеження є глобальним (якщо не вказано інше).

У цій статті пояснюється, як дізнатися, чому оголошення відхилене, обмежене правилами або має статус "Придатне (з обмеженнями)", а також як редагувати оголошення й повторно надсилати їх на перевірку. Ви також дізнаєтесь, як подати апеляцію щодо рішення про порушення правил. Щоб подати апеляцію щодо оголошень DV360, перейдіть на цю сторінку.

Щоб дивитися відео із субтитрами своєю мовою, увімкніть їх на YouTube. Для цього в нижній частині відеопрогравача натисніть значок Зображення значка налаштувань YouTube, а потім – "Субтитри" й виберіть потрібну мову.


Оголошення можуть відповідати правилам і все одно мати мітки.

  • Якщо ваше оголошення позначено як таке, що підпадає під дію правил, але націлене на країни й регіони, де ці правила не застосовуються, воно показуватиметься.
    • Приклад (неповний список). Оголошення з міткою "Інформація про алкогольні напої», націлене на США, матиме статус "Придатне (з обмеженнями)". Оголошення показуватиметься для користувачів із США у звичайному режимі відповідно до вимог щодо рекламної мережі, платформи й формату правил щодо реклами алкоголю.
  • Якщо ваше оголошення позначено як таке, що підпадає під дію правил, але ви маєте необхідний сертифікат на показ оголошень відповідно до цих правил, воно показуватиметься.
    • Приклад (неповний список). Оголошення з міткою Складні спекулятивні фінансові продукти, яке показується в Сінгапурі й належить обліковому запису із сертифікацією для Сінгапуру, матиме статус "Придатне (з обмеженнями)". Оголошення показуватиметься користувачам у Сінгапурі за умови, що воно й цільова сторінка відповідають усім іншим вимогам щодо складних спекулятивних фінансових продуктів.

Однак можливі інші сценарії, за яких вам доведеться подати апеляцію для подальшої перевірки оголошення.

  • Якщо ваше оголошення відхилено через проблеми з цільовою сторінкою, вам потрібно виправити її та подати апеляцію.
  • Якщо ви переглянули правила та вважаєте, що ваше оголошення відповідає їм, надішліть апеляцію.

У цій статті також пояснюється, як виконати такі дії. Щоб дізнатися більше про те, як перевірити, чи оголошення не порушують правила, і що означають різні статуси, перегляньте цю статтю.

Як перевірити, чи оголошення не порушують правила

З облікового запису Google Ads:

  1. В обліковому записі Google Ads перейдіть на сторінку "Оголошення й об’єкти".
  2. Над таблицею статистики натисніть значок Зображення значка стовпців Google Ads і виберіть Змінити стовпці.
  3. У меню "Перегляд у таблиці" натисніть Зв’язок.
  4. У розділі "Атрибути" поставте прапорець біля стовпця "Відомості про правила".
  5. Натисніть Застосувати.

Зі сповіщення електронною поштою, яке ви отримали щодо відхилення певного оголошення:

  1. У листі натисніть кнопку "Переглянути й виправити порушення правил".
  2. Натисніть Переглянути оголошення для порушення правила, яке потрібно усунути.
  3. Щоб дізнатися статус оголошення або об’єкта, перегляньте інформацію в стовпці "Статус". Якщо навести курсор на статус у цьому стовпці, з’явиться детальніша інформація про порушення правил.
  4. Щоб дізнатися, як виправити оголошення, натисніть Переглянути правила під причиною відхилення.

Як виправити оголошення

Спосіб виправлення оголошень залежить від типу порушення правил. Причиною порушення може бути невідповідність оголошення певним правилам Google Ads (наприклад, редакційним вимогам), або цільова сторінка, яка, скажімо, не працює чи містить заборонений контент. Дізнайтесь, яке правило порушило ваше оголошення, а потім виконайте відповідні кроки нижче.

Fix a disapproved instructional grpahic

Щоб виправити оголошення, яке порушило правила, не пов’язані з цільовою сторінкою:

  1. Увійдіть в обліковий запис Google Ads.
  2. Перейдіть на сторінку "Оголошення й об’єкти" та знайдіть оголошення або об’єкт, що потрібно виправити.
    Примітка. Деякі правила застосовуються до цільових сторінок оголошень. Якщо ваше оголошення відповідає правилам, перевірте цільову сторінку – можливо, саме через неї його відхилено. За потреби внесіть необхідні зміни.
  3. Наведіть на нього курсор і натисніть Редагувати.
  4. Змініть оголошення або об’єкт відповідно до наших правил.
  5. Натисніть Зберегти. Ваше оголошення буде перевірено автоматично. Статус оголошення можна переглянути на сторінці "Оголошення й об’єкти".

Як подати апеляцію щодо рішення про порушення правил

Зараз для більшості форматів і правил можна подати апеляцію щодо рішення про порушення правил безпосередньо з облікового запису Google Ads.

Рішення щодо правил і непідтримуваних форматів можна оскаржувати через форму для відхилених оголошень і запитань про правила.

Якщо ви виправили оголошення й цільову сторінку або вважаєте наше рішення помилковим, подайте апеляцію в обліковому записі Google Ads, щоб надіслати запит на перевірку.

  1. Ви можете подати апеляцію щодо набору оголошень для певних груп або кампаній. Якщо ви спробуєте подати апеляцію щодо всіх оголошень в обліковому записі одночасно, розгляд може тривати довше.
    1. Щоб подати апеляцію для всієї кампанії, виконайте ці вказівки.
  2. Також переконайтеся, що апеляцію щодо тієї самої групи оголошень, кампанії чи всіх оголошень в обліковому записі було подано через 24 години після попередньої апеляції, щоб запити не вважалися копіями.
  3. Якщо в нас є ознаки того, що ви можете зловживати функцією подання апеляцій, обробку певних апеляцій буде призупинено, доки ви не зв’яжетеся зі службою підтримки користувачів. Наприклад, на кожне оголошення можна подати 3 апеляції. Якщо ви подали апеляцію 3 рази безрезультатно, ми не розглядатимемо додаткові апеляції щодо того самого оголошення. Якщо ви все ще вважаєте, що оголошення відповідає правилам, зв’яжіться зі службою підтримки користувачів. Крім того, якщо ви подасте забагато унікальних апеляцій протягом доби, ми призупинимо обробку додаткових апеляцій протягом цього періоду.
Підказка. Апеляції в розділі "Виправлення порушень правил" розглядаються системою, а в розділі "Оскарження" – спеціалістами з перевірки оголошень.
  • Приклад (неповний список). Якщо ви внесли зміни на цільових сторінках відповідно до правил, зокрема тем "Цільова сторінка не працює" і "Назви медикаментів контрольованого обігу", у розділі "Причина апеляції" виберіть "Виправлення порушень правил".
  • Приклад (неповний список). Якщо ви вважаєте наше рішення помилковим, виберіть "Оскарження" в розділі "Причина апеляції".

Подати апеляцію можна трьома наведеними нижче способами.

Як оскаржити рішення щодо порушення правил із Менеджера правил

  1. Угорі праворуч на сторінці облікового запису Google Ads натисніть значок Tools Icon.
  2. У розділі "Налаштування" виберіть Менеджер правил.
  3. На вкладці "Порушення правил" ви знайдете інформацію про всі оголошення, які порушують правила.
  4. Натисніть Подати апеляцію.
  5. Якщо для якогось із вибраних оголошень не можна подати апеляцію, ви отримаєте відповідне повідомлення.
  6. У розділі "Причина апеляції" виберіть Оскарження або Виправлення порушень правил.
  7. У розділі "Подати апеляцію для" виберіть оголошення, щодо яких потрібно подати апеляцію.
  8. Натисніть Надіслати.

Спочатку натисніть "Оголошення й об’єкти" в меню сторінок ліворуч в обліковому записі Google Ads, щоб отримати 2 наведені нижче способи подати апеляцію.

Як оскаржити рішення щодо порушення правил із таблиці "Оголошення й об’єкти"

Щоб дивитися відео із субтитрами своєю мовою, увімкніть їх на YouTube. Для цього в нижній частині відеопрогравача натисніть значок Зображення значка налаштувань YouTube, а потім – "Субтитри" й виберіть потрібну мову.


  1. Виберіть оголошення, щодо яких потрібно подати апеляцію.
  2. У верхній частині меню натисніть Змінити.
  3. Натисніть Подати апеляцію.

    Якщо для якогось із вибраних оголошень не можна подати апеляцію, ви отримаєте відповідне повідомлення.

  4. У розділі "Причина апеляції" виберіть Оскарження або Виправлення порушень правил.
  5. У розділі "Подати апеляцію для" виберіть оголошення, щодо яких потрібно подати апеляцію.
  6. Натисніть Надіслати.

Як оскаржити рішення щодо порушення правил зі стовпця "Статус" (на рівні оголошення)

Щоб дивитися відео із субтитрами своєю мовою, увімкніть їх на YouTube. Для цього в нижній частині відеопрогравача натисніть значок Зображення значка налаштувань YouTube, а потім – "Субтитри" й виберіть потрібну мову.


  1. У стовпці "Статус" наведіть курсор на статус потрібного оголошення й натисніть Подати апеляцію.
  2. У розділі "Причина апеляції" виберіть Оскарження або Виправлення порушень правил.
  3. У розділі "Подати апеляцію для" виберіть оголошення, щодо яких потрібно подати апеляцію.
  4. Натисніть Надіслати.

Перевірка статусу апеляції

Подавши апеляцію, можна будь-коли переглянути її статус у Менеджері правил.

Примітка. Наведені нижче вказівки стосуються нового користувацького інтерфейсу Google Ads. Щоб повернутися до попередньої версії інтерфейсу, натисніть значок змінення режиму перегляду й виберіть Використовувати попередній дизайн. Якщо ви використовуєте попередню версію Google Ads, перегляньте Короткий довідник з інтерфейсу або скористайтеся рядком пошуку на верхній панелі навігації Google Ads, щоб знайти потрібну сторінку.
  1. В обліковому записі Google Ads натисніть значок Tools Icon.
  2. Виберіть Вирішення проблем і натисніть Менеджер правил.
  3. На вкладці "Історія апеляції" ви знайдете інформацію про всі оголошення, рішення щодо яких оскаржували.
  • У стовпці "Статус" указано, чи завершено процес апеляції.
  • Статус Запит розглянуто означає, що процес апеляції завершено. Щоб отримати докладну інформацію, перегляньте стовпець "Результати".
  • Статус Триває означає, що ваша апеляція наразі розглядається. Перевірте цей стовпець через 24 години.
  • Статус Не перевірено означає, що вашу апеляцію не розглянуто. Щоб отримати докладну інформацію, перегляньте стовпець "Результати".
  • У стовпці "Результати" показуються результати апеляції, зокрема кількість оголошень, у яких змінився статус відповідності правилам після перевірки. Якщо ви подасте однакову апеляцію забагато разів, на вкладці "Історія апеляцій" у Менеджері правил з’явиться статус "Перевищено ліміт повторних апеляцій". Щоб отримати допомогу щодо подання нової апеляції, зверніться до команди підтримки користувачів.
  • Результат Виконано означає, що всі оголошення в цій апеляції перевірено. До них більше не застосовуються обмеження. Якщо до ваших оголошень усе ще застосовуються правила, які обмежують показ, але ви не згодні з цим рішенням, подайте апеляцію.
  • Результат Частково виконано означає, що оскаржене рішення щодо відповідності правилам більше не застосовується принаймні до одного з перевірених оголошень. Якщо до ваших оголошень усе ще застосовуються правила, які обмежують показ, але ви не згодні з цим рішенням, подайте апеляцію.
  • Результат Помилка. Повторіть спробу означає, що ваш запит не вдалось обробити. Зверніться до нашої команди підтримки.
  • Результат Помилка означає, що всі оскаржені оголошення непридатні. Виправте свої оголошення й цільові сторінки відповідно до правил Google Ads. Апеляцію може бути відхилено через те, що оголошення справді підпадає під дію правила, а іноді через помилку спеціаліста з перевірки.
  • Результат Копія означає, що вашу апеляцію не оброблено, оскільки її було подано під час перевірки попереднього запиту щодо тієї самої групи оголошень. Зверніться до нашої команди підтримки.
  • Перевищено ліміт повторних апеляцій. Якщо в нас є ознаки того, що ви можете зловживати функцією подання апеляцій, обробку певних апеляцій буде призупинено, доки ви не зв’яжетеся зі службою підтримки користувачів. Наприклад, на кожне оголошення можна подати 3 апеляції. Якщо ви подали апеляцію 3 рази безрезультатно, ми не розглядатимемо додаткові апеляції щодо того самого оголошення. Якщо ви все ще вважаєте, що оголошення відповідає правилам, зв’яжіться зі службою підтримки користувачів. Крім того, якщо ви подасте забагато унікальних апеляцій протягом доби, ми призупинимо обробку додаткових апеляцій протягом цього періоду.

Стаття за темою

Чи корисна ця інформація?

Як можна її покращити?
Пошук
Очистити пошук
Закрити пошук
Головне меню
6663190653934605573
true
Пошук у довідковому центрі
true
true
true
true
true
73067
false
false
false